dimarts, 7 de desembre del 2010

US AGRADA GERONIMO STILTON?


Si us agraden les històries de Geronimo Stilton ara teniu ocasió de veure'n el musical Geronimo Stilton El Musical del Regne de la Fantasia al teatre Condal de Barcelona i des del dia 3 de Desembre. Àngel Llàcer i Manu Guix són el guionista i el compositor d'aquesta versió.
En podeu saber més coses entrant a la seva pàgina web (Cliqueu el títol del musical).
El vídeo que us mostrem fa referència a un altre musical sobre Geronimo Stilton, però en aquest cas, belga.
Els llibres de Geronimo Stilton que tenim a la Biblioteca són:
Per mil formatges de bola...he guanyat la lotorato!
Quatre ratolins a la Selva Negra.
Quines vacances més superrràtiques!
Seguint la pista del ieti.


1 comentari:

  1. Jo vaig anar a veure el musical m'o vaig pasar molt be i fns i tot tinc el CD.

    ResponElimina