divendres, 23 de desembre del 2011

AQUESTES FESTES SERÉ A LA COVA

Hola nens, nenes i famílies,
Aquestes vacances les passaré ben arraulidet a la meva cova.
Tinc un munt de llibres per endreçar i per descobrir. Aquests dies que estaré tot sol m'anirà molt bé.
Bé, gairebé tot sol, només amb els habitants de la biblio que viuen a dins dels llibres, però com que no fan soroll , sembla que no hi siguin.
Espero que em visitareu a la cova per descobrir les sorpreses que us preparo i per dir-me alguna cosa si voleu. A mi també m'agraden les sorpreses, sabeu?
Apa, doncs, que tingueu molt bones festes. Feu bondat i no feu enfadar el pare, la mare, l'avi, l'àvia , els germans i les germanes.
Fins l'any que ve.
Petons voladors per no socarrimar-vos el serrell
Jerri, el vostre drac de biblioteca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada