diumenge, 8 de gener del 2012

VISCA ELS TRES REIS DE L'ORIENT!


Molt benvinguts i benvingudes, una altra vegada!

El dia dels Reis vaig sortir de la cova. Les fades de la biblioteca, els follets, els gegants, les set cabretes, el llop i els personatges que viuen en els llibres, em van venir a buscar i...Sorpresa! Em vaig trobar un magnífic regal!
El veieu a la foto? I, ah que no endevineu què hi havia al paquet ?
Doncs si, ho heu endevinat : Llibres!
Llibres per a la biblioteca.
És el què més m'agrada o sinó no seria un drac de biblioteca, oi?

Per què vaig coronat de rei? Perquè em va tocar el rei del tortell de Reis i ja ho diu la tradició que a qui li toqui el rei  serà coronat Rei de la festa.
Sabeu a qui li va tocar la fava?
Si, si... al llop! I va haver de pagar el tortell!
Amics i amigues, espero que els Reis us hagin portat el que vareu demanar i que hagueu passat unes vacances de Nadal ben "divers" i profitoses.
Demà ja ens veurem per la biblio.
Molts petons voladors per no socarrimar-vos el serrell.
 Jerri, el vostre drac de biblioteca


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada