dimarts, 16 de juliol del 2013

A L'ESTIU SÓC A LA COVA!

Hola a tota la colla,
A l'estiu sóc a la cova que s'hi està molt fresquet.
Si em voleu visitar ja ho sabeu : un clic a la imatge més estiuenca de la columna d'enllaços.
M'agradaria que em visitéssiu i  m'expliquéssiu alguna de les coses interessants que feu a l'estiu.
Jo estic ben entretingut amb els amics de paper i els homenets i les donetes de la xarxa, però si no reposo de tant en tant, agafo mal de cap i ja no sé que és veritat o mentida.
Us diré un secret:
- Ja tinc amics dracs. Ens trobem a pendre la fresca i parlem i juguem. No ens perdem cap castell de foc ni correfoc. Ens ho passem pipa! Visca les Festes Majors! No us estranyi, doncs, si enmig del rebombori de petards veiueu algun drac volant.
M'escriureu? Va , que m'agradarà molt!

Petons voladors per no socarrimar serrells.
Sempre vostre
               Jerri, un drac de biblioteca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada